20 grudnia 2013

Świąteczny post

                                                  Witam szanownych milordów!
Postanowiłam dzisiaj napisać świątecznego posta ponieważ  jutro- świąteczne sprzątanie, niedziela   -jedziemy po choinkę i obiecałam sobie że w święta nie będę korzystać z komputera. Chciałabym ten czas spędzić z rodziną  jak każdy. Na pewno napisze posta tak 27/28 grudnia macie moje słowo. Mój tata wczoraj przyniósł  do domu dwie pięknie udekorowane bombki  ponieważ jedna z jego uczennic jest chora i zbierają pieniądze na leczenie ( mój tata uczy fizyki) . Może spełni się jakiś  świąteczny cud ? Chciałabym wszystkim czytelnikom bloga złożyć najserdeczniejsze życzenia z okazji świąt. Spełnienia marzeń , wymarzonych prezentów i oczywiście szczęśliwych świąt w gronie rodziny.
                             Wesołych Świąt! Do zobaczenia przed Nowym Rokiem!

16 komentarzy:

  1. Wzajemne życzenia!

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz fajnego bloga!
    Wesołych świąt wszystkim!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wesołych Świąt Bożego Narodzenia!
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie się czyta tego bloga.
    Orginalny styl.
    Oby tak dalej!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super Super BLOG!!!!!!
    Sprawdzam codziennie czy niema new posta!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję.
      Miło że ci się podoba!

      Usuń
  6. Świetny post! Super zdjęcia! Ogółem świetny blog! :)
    A i ja też życzę ci Wesołych Świąt! :)

    Zajrzyj w wolnym czasie do mnie,
    jeśli ci się spodoba zaobserwuj, było by mi bardzo miło :)
    http://dreams-bloog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo ci dziękuję .
      Z wielką chęcią zajrzę. ;)

      Usuń
  7. Ja uwielbiam świąteczną atmosferę , a ty? Fajny blog! Bardzo fajnie i orginalnie zrobiony. Super posty! Ogólnie Bardzo Bardzo fajny blog!
    Życzę ci spełnienia marzeń, wymarzonych prezentów i radośći.
    Czekam na kolejnego posta ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajny blog,wygląd taki orginalny :3
    Klikniesz w baner ? Proszę :-))) http://martynaandkarolina.blogspot.com/ osb-obs ?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz