27 grudnia 2013

No i po świętach........

Cześć wszystkim!
Oczywiście chciałam wam powiedzieć że bardzo chciałam napisać w święta ( w poprzednim poście pisałam bzdury ;) ) ale niestety nie mogłam z powodu braku internetu. Bardzo ubolewam że święta się skończyły  , chyba jak każdy. W tym tygodniu wpadajcie na bloga jak tylko macie czas ponieważ z okazji nowego roku posty będą bardzo często. Więc serdecznie zapraszam.
Teraz trzeba pochwalić się prezentami. W tym roku miałam bardzo hojnego mikołaja.A mianowicie dostałam: kosmetyki, ubrania , dużo dużo słodyczy i tableta .Jeśli chcecie pochwalić się co dostaliście piszcie śmiało w komentarzach. Oczywiście napiszę wam sylwestrowego posta. Jak na dzisiaj to chyba koniec pisania. Ale naprawdę stęskniłam się za wami i pisaniem . ;)
                            Blogi na dziś:
drereams-bloog.blogspot.com
martynaandkarolina.blogspot.com
beartful.blogspot.com
pisanemiodem.blogspot.com

6 komentarzy:

  1. Ja dostałam bardzo dużo ciuchów , kasy i słodyczy.
    Zapraszam:
    http://msp-daria2016-damelia100.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na te posty.
    Extra blog!

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam Sylwestra!A ty?
    Mam pytanie ( do J.O ) co będziesz robić w Sylwestra!?
    Blog oceniam na 11/10 ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w tym roku idę do kina na " Hobbit: Pustkowie Smauga " a potem wystrzelamy fajerwerki z tatą. Dzięki za taką dobrą ocenę.

      Usuń
  4. Uwielbiam tego bloga! Jak ty to robisz że od tego roku ( września ) masz już 1670 wejść?????

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz