03 grudnia 2013

Idą święta !

Jak już wcześniej wspomniałam . Teraz napiszę wam o świętach ,  kalendarzyku adwentowym i moich tradycjach świątecznych.Święta tuż tuż. Dziś jej 3 grudnia czyli zostało 21 dni. Ja osobiście nie mogę doczekać się świąt .!!!! Uwielbiam ten czas  kiedy za oknem leży śnieg , spotykamy się z rodziną , ubieramy choinkę , śpiewamy kolędy i oczywiście otwieramy prezenty! Więc o świętach troche już napisała. Teraz pora na kalendarz adwentowy. Chociaż mam naście lat kocham kalendarze adwentowe. Są w nich pyszne czekoladki w  kształacie świątecznych rzeczy. Dzięki temu możemy też odliczać dni do świąt Bożego Narodzenia.A jeśli chodzi o tradycje świąteczne ...  to w mojej rodzinie jest ich dużo a oto najciekawsze z nich:
- W zime zawsze z mamą i tatą i psem oglądamy skoki narciarskie i biegi. ( LOVE IT)
- Przed świętami zawsze idziemy na zakupy do LIDLA
- Gdy jesteśmy na wigilii u babci ciocia ubiera jednego z moich braci ciotecznych w strój mikołaja i on rozdaje wszystkim prezenty
- Kocham jeżdzić na nartach
-Zawsze 6 grudnia stawiam w moim pokoju małą sztuczną choinkę.

1 komentarz:

  1. Fajnee ;-)
    Zapraszam do mnie
    www.ciekawizycia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz