13 grudnia 2013

"Dzwonią dzwonki sań....."

                                              Cześć wszystkim!
Wreszcie mój upragniony weekend! Wprost nie mogłam się doczekać  a wy? Ja w końcu mogę się wyspać mam już dość pobudek 6:55! Byłam dziś z Alką i Majką na zakupach świąteznych a  ponieważ zakupy świąteczne dla rodziny zrobiłam już w tamtym tygodniu poszłam tak towarzysko. Potem poszłyśmy do Mcdonaldu . Moge się pochwalić że wydałam tylko 8.99 na zestawik do geometrii. Bo we wtorek zaczynamy geometrie. Jak zauważyliście stworzyłam nowy desing bloga. Zainspirował mnie blog M&Ostyle.
Jest bardzo fajny . Teraz zawsze będzie taki desing ( na zime) . Na wiosne , lato i jesień wykombinuje coś innego.
Polecam M&Ostyle.
Miłego weekendu!
                                                    tu na górze luknij desing ! ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz