28 grudnia 2013

Do it yourself : wprowadzenie + zakupy + kosmetyki

Cześć wszystkim!
Co raz bliżej nam nowy rok! A ja na razie nie po to piszę posta. Jak tytuł  posta wskazuje ... chciałabym powiedzieć wam że wczoraj  wymyśliłam Do it yourself (Zrób to sama ) . Będzie ok . 8 takich postów w których będę wam pokazywać jak zrobić własnoręcznie jakieś rzeczy z tego co mamy w dmu ( czasem trzeba będzie iść do sklepu) . Myślę  że to dopiero po nowym roku ponieważ mam teraz bardzo napięty grafik , sami rozumiecie. Dostałam w ostatnim poście ( No i po Świętach ) komentarz w którym było napisane Co robisz w tego sylwestra?! Jeśli tego nie widzieliście to odpowiadam : W tego sylwestra idę do kina na  Hobbit : Pustkowie Smauga a potem razem z tatą ( ja patrze tata odpala) puszczamy fajerwerki .
Byłam dziś na zakupach i muszę się pochwalić moimi zdobyczami a mianowicie kominem w jasnym kolorze i pomadce z granatu bo mam popękane usta.


























 A teraz kosmetyki* które dostałam na święta.Od lewej będzie pisane co to jest.
Błyszczyk fruti grape / szampon TIMOTEI / żel pod prysznic mleczko rabarbarowe KAMILL / kremowy żel pod prysznic truskawka i żurawina RADOX / peeling truskawkowy NATURA

* wszystkie te rzeczy można kupić w hiper markecie TESCO i w ROSSMANIE.


7 komentarzy:

  1. Muszę sobie kupić ten pelling! Ślicznie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz super bloga , zdjęcia , pomysły. Oby tak dalej! Życzęci dobrego roku 2014!

    OdpowiedzUsuń
  3. Dostałaś super prezent. Ja niestety zapomniałam dopisać d listy życzeń kosmetyki . Blog super!

    OdpowiedzUsuń
  4. Twój blog chyba nigdy mi się nie znudzi jest po prostu zafajny

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudny blog! Super post! Prześliczny desing! Po prostu cudny!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kominy !
    Sa takie ciepłe.! Super blog!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz