31 grudnia 2013

2014

Cześć!
Dzisiaj mam 31 grudnia czyli Nowy rok ( Sylwester ) .
Ja dziś idę o 20 do kina na "  Hobbita : Pustkowie Smauga " . Wiecie co? Wogóle nie wiem  co mam wam napisać . Po prostu nie mam pomysłu na sylwestrowego posta .Więc pokażę wam jakieś fotki i napiszę sylwestrowe życzenia dla was. Jeśli chcecie możecie napisać w komentarzach co robicie dziś w komentarzach.

 W tym magicznym dniu chciałabym życzyć wam dużo szczęścia i radośćii  i  miłych gości. Żeby wszystkie  wasze marzenia się spełniły  i żebyście mieli przed sobą fantastyczny nowy rok!

2 komentarze:

  1. Ja spędzam Sylwestra w domu xd. Szczęśliwego Nowego Roku :)
    czolgista-repost.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz