26 listopada 2013

tak nijak

Hej .
Dziś jakoś nie mam o czym pisać.
Nie bylibście zadowoleni gdybym napisała:
............................................................................................................................................................
..........................................................................[....]
Więc nie mam wyjścia . ;)
Mogę się pochwalić że tak jak t ujęła Pani od przyrody " Dostałam dziś same koszmarne oceny " czyli :
przyr. 5
ang. 5-
tech. 5
 Koszmar co? Normalnie straszne. Jutro mam zaśpiewać na muzyce ODE DO RADOŚCI .Na całe szczęście można śpiewać w parach. Ja śpiewam z Zuzą . A dziś trochę wam popiszę o   ...... Niech żyje nuda.
Dostałam ostatnio na  pocztę wiadomość czy nie mogłabym napisać o nudzie . No to piszę. Osoba która przysłała mi taki sposobik na nudę . Prosiła by nie umieszczać jej imienia ami nazwiska.
" Mój sposób na nudę? Położyć się na łóżku i myśleć o rzeczach o których nie mam czasu myśleć kiedy indziej" A wy znacie jakiś sposób na nudę?
Jeśli tak napisz do mnie!
Adres : blogowe.pytanka@onet.pl
Kontakt też z boku. Informuję że napewno zapiszę to na blogu.
Jeśli nie chcesz żey pisać twoje imię to poprostu nie pisz go w treści wiadomości.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz