21 listopada 2013

Świąteczny nastrój......

Hej milordy ;). Co tam u was? Zastanwiacie się czemu jestem taka szczęśliwa? Odpowiedz prosta . Niedługo bardzo długo oczekiwane święta ;). Ja już dawno dostałam ten tyk że w wolnym czasie śpiewam kolędy. A wy? Na dodatek dzisiaj Pani od Religi powiedziała o jasełkach. I prawie cała moja klasa chciała w nich brać udział.( wszystkie dziewczyny i truszuńke chłopaków). Miała być odpowiedz na ostatnią zagadkę. A oto ona:
Zmarły to dentysta . A jego grobie jest narysowany ząb a osoba śmiejąca się to ginekolog który zastanawia się co będzie narysowane na jego grobie....
Mam jeszcze więcej zagadek. Ostatnio nabyłam książkę 101 zagadek i łamigłówek .Jutro kartkówka z techniki i test z histy. Idę się uczyć . (niestety) 
Pa.I kilka foteczek na popołudnie:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz