06 listopada 2013

Miłość

Nigdy nie wiesz, kiedy przyjdzie miłość.Nic na siłę , nie wolno za dużo o niej myśleć, bo wtedy właśnie nie przychodzi.Ale w końcu przyjdzie.I będzie jasne, że warto było czekać.
                                                                                                         Maciej Stuhr w filmie "Listy do M."

Wszystkie dziewczyny do lat 10 myślą o tym jedynym,wyjątkowym swoim "chłopaku. Jest to na przykład: kolega z klasy lub sąsiad . Ale gdy dorastamy to rozumiemy więcej niż w tym wieku.Mieć chłopaka to nie znaczy "szpanować koleżanko bo one nie mają a ty masz" . W wieku 10 lat lub mniej myślimy że jesteśmy w kimś zakochane na zabój.Ale to nie jest prawda.Takie 13-16 i wyżej nastolatki mają chłopaków ale nie wszystkie ok.3 z 6.Prawdziwy chłopak nie patrzy na to jak dziewczyna wygląda ale na to jaka jest ,jaki ma charakter,osobowość.Takich chłopców mało na świecie ;). Ja osobiście nie mam chłopaka.Może jestem za młoda . Niemam nikogo na oku.Właściwie nigdy nie miałam.
Tego pasta dedykuje dziewczyną.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz