30 listopada 2013

Love my passion

Hej mordki!
Jak tam? Przepraszam was za brak pościków. Ale w czwartek wycieczka i urodziny babci a piątek = nic mi się nie chciało . Ale pora to nadrobić fajnym pościkiem. Wczoraj miałam mikołajkowe losowanko . Wylosowałam Alkę . Mam do was taką sprawę :
Ala nie chciała powiedzieć kogo wylosowała i ja się domyśliłam. Zdunka. I ja powiedziałam Gabryśce czy to jego wylosowała Alka . Ja powiedziałam to Gabryśce . Ale raczej Zdunek nie usłyszał. Stał za nami. I Gabrysia jak zwykle powiedziała Ali a ta się na mnie wkurzyła że ja niby mu powiedziałam że ona go ma. Ale ona nic mi nie mówiła że nie można mu powiedzieć. Ani że go ma.
Z  resztą......
Mam dla was fają wiadomość . Od 29 listopada wchodzi do kin taki film Kraina lodu . Mimo że animowany to bardzo fajny .  Oglądałam na youtube po angielsku . Jakoś trzeba się uczyć.Bardzo pogodny film.









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz