17 listopada 2013

Co tam u was?

Hej .Ja się naprawdę zabiję. Obiecałam że będą pościki. A co? Niema. Ja naprawdę was przepraszam.Na mojej głowie tyle  zajęć. Jutro mam np. tenis i basen. Z resztą już nie będę wymieniać projektów i zajęć szkolnych.Ta niedziela i sobota to dla mnie wypoczynek. Bo panie w szkole dają nam ostatnio bardzo dużo pracy domowej.Ale teraz daję wam słowo z ręką na sercu że nawet jak będę nie regularnie zamieszczać postów to będą przy najmiej solidne i długie.Moja koleżanka ma bloga . Bardzo fajny. Ma go dopiero miesiąc. Więc klikamy.
Już niedługo święta . Jak ten czas szybko leci.Nie mogę uwieżyć.
Więc pa. I kilka fociek:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz