23 listopada 2013

15 faktów i sekrertów o mnie.

Hej milordy . Dziś przychodzę do was z 15 faktów o mnie. Mam nadzieję że wam się spodoba.Zaczynamy o faktu 1.
1.Nie jestem wegetarianką ale nie za bardzo lubie mięso( zależy które)
2. Mój pies nazywa się Naki  czyli tak jak Japoński skoczek narciarski - Fu
3.Ubustwiam sushi
4.Gdy się nudzę do głowy prychodzą mi zwariowane pomysły takie jak zjeżdzanie ze schodów tyłem itp.
5.Nie nawidzę osób które symujują że np. Boli je ręka lub noga . To po prostu lenie.
6.Uwielbiam wieszać plakaty . W pokoju na ścianie mam ich ok. 32.
7.Kocham kolaże .
8.Mam taką małą piłeczkę która wygląda jak globus. I gdy jestem zdenerwowana to rzucam ją z całe siły o ścianę. Zazwyczaj kończy się tym że dostaję nią w oko.
9.Bardzo lubie języki obce. Mam słowniki i czasem uczę się francuskiego.
10.Gdy oglądam jakiś film lub serial lubie jakby dopasowywać moje koleżanki do obsady telewizyjnej . Zazwyczaj z zachowania.
11.Uwielbiam zwierzęta.
12. Moje ulubione słodycze to jelly beans ("skaczące fasolki") . Mogłabym jeść je non stop
13.Bardzo lubie oglądać takie seriale jak - "Perfekcyjna pani domu" ," Ukryta prawda ", "szpital" , "Przepis na życie" , " Wydział śledczy".
14.lubie muzykę klasyczną.
15.W pokoju mam takiego  napompowanego ludzika w którego walę jak niemam gdzie wyładować stresu.

Pozdrowienia dla czytaczy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz