19 października 2013

Przyjażń

"  Zatkało mnie.Cały mój świat przewrócił się w jednej chwili.Zostałam sama z moim kłopotem.Na drugi dzień w szkole nie było już tak jak zwykle.Nic nie było na swoim miejscu.Może teraz wam się wydawać ,że to nie takie straszne,ale spróbujcie poczuć to co ja wtedy czułam.Na przerwie siedziałam sama tak jak Gabrysia i Ala.One tylko spoglądały na siebie srogim spojrzeniem.Gdy obok siebie przeszły powiało chłodem,smutkiem i tęsknotą za ukochanym przyjaciółkami... Byłam zagubiona nie wiedziałam co zrobić w takiej sytuacji. Moje dwie przyjaciółki się pokłóciły a trzecia wyjechała do innego miasta.Co każdy dzień było gorzej. Stałam się gburowata i smutna."


Fragment napisanej przezemnie  opowiadania "Zwyczajnie zwariowana nastolatka: magia przyjaźni"

1 komentarz:

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz