20 września 2013

Konek!

Wymyśliłam konkurs .
Nagrodą będzie coś na msp mianowicie:

-2 prezenty z l.ż ,obejrzenie(ja oglądam ) 20 filmów i artbooków
-1 prezent z l.ż , obejrzenie 20 filmów i artbooków
-obejrzenie 15 filmów i artów ,mały upominek (w formie jakiegoś dodatku lub rzeczy do pokoju)

(napisałam nagrody w kolejności miejsc 1,2 i 3)

A co trzeba zrobić żeby wziążć udział w konkursie?
Oto kilka kroków:

-Wymyśl wierszyk lub hasło ze słowem "szkoła w msp" 
-wyślij go na mój e-mail (naka18@uniwersytetdzieci.pl)
-Dnia 20 pażdziernika podam laureatów konkursu.

Ps.Jak będziecie wysyłać e-maila nie zapomnijcie napisać jak nazywa się wasz moviestar

Czas do wysyłania macie do 13 pażdzienika

Dzięki za uwagę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz!
Jeśli spodoba ci się mój blog zaobserwuj.
Zostaw link, na pewno zajrzę!
Komentarz = Komentarz